Job 10 van 13


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende Road


Functie

Over de functie

Als administratief bediende kom je terecht in onze afdeling Road, gespecialiseerd in baantransport. Je zal instaan voor het assisteren van onze transportplanners bij verschillende administratieve taken.

Jouw takenpakket:

  • Ontvangen en bevestigen van de binnenkomende transportopdrachten
  • Registratie en administratieve verwerking van de transportopdrachten in ons intern systeem
  • Controle van klantengegevens
  • Aanmaak van transportdocumenten (CMR, ADR, douane, … )
  • D oorgeven en opvolgen van de transportopdrachten voor afhaling of uitlevering.
  • Diverse administratieve taken zoals input van leveringsdatum, …

We zijn DSV, we groeien

DSV is een wereldwijde aanbieder van transport- en logistieke diensten. Met kantoren in meer dan 80 landen en een groeiend netwerk van partners is er geen plek ter wereld die wij niet kunnen bereiken via vervoer door de lucht, over zee, per spoor, koerier of over de weg of waar wij opslag in magazijnen kunnen aanbieden.

"Als Operations Assistant werk je voor een van onze grootste klanten en assisteer je de planning bij de administratieve afhandeling." Zegt Annelore Libbrecht, Support – Distribution & Handling.

In België werken we vanuit meer dan 18 vestigingen, met meer dan 1.400 collega's. Samen gaan we de uitdaging van een snel veranderende omgeving aan. We nemen snelle beslissingen op elk niveau en combineren ambitie en teamwerk. Zo gaan we vooruit en maken we samen het verschil.

Jouw profiel

Ben jij de perfecte match?

  • Je behaalde onlangs jouw bachelorsdiploma of je beschikt over een eerste administratieve werkervaring
  • Bij voorkeur heb je reeds affiniteit of ervaring binnen de transportsector
  • Je beschikt over een goede kennis MS Office
  • Je kan jezelf vlot uitdrukken in zowel het Nederlands als Engels

Het telt allemaal mee voor deze vacature van Operations Assistant in Rekkem. Verder is het natuurlijk belangrijk dat je je bij ons thuis voelt. Dat zal zeker lukken als je graag doorzet en met DSV wil meegroeien.

  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
    Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

Waarom kiezen voor DSV?

Werken bij DSV betekent werken bij één van de topspelers in de logistieke markt. DSV is ondernemend, competitief en wil als organisatie groeien. Daarom zoeken wij mensen die met ons mee willen groeien. Naast een uitdagende baan in een internationale omgeving bieden wij ook:

  • We zijn een uitdagende werkomgeving met volop mogelijkheden voor verdere professionele groei en ontwikkeling.
  • We hebben een directe en open bedrijfscultuur (Deens bedrijf).
  • Flexibele werktijden (glijtijden)
  • Je krijgt een vast contract met een mooi pakket aan extralegale voordelen (MC, ecocheques, groeps-en hospitalisatieverzekering, 33 verlofdagen, fietsleasing, CAO 90, …)
  • Young DSV-program (internationaal opleidingsprogramma tot expediteur baantransport)

Solliciteren

Cedric Rogiers
0476886771
vacancies@be.dsv.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht